Zamjene i povrati
Kupac koji je sklopio Ugovor na daljinu način ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana. Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik/dostavljač, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
Po zaprimanju predmeta, sredstva će Vam biti vraćena na račun u roku od 14 dana. Trošak ponovnog slanja pošiljke snosi kupac. Ukoliko ste kao način plaćanja odabrali “plaćanje prilikom preuzimanja” te poslani paket niste preuzeli, ponovno slanje pošiljke na Vašu adresu odvija se nakon što izvršite uplatu u visini iznosa košarice proizvoda koje ste odabrali prilikom kupnje.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
Robu vratite poštom preporučeno na adresu Expandeco – Svijet Drveća, Božidara Adžije 23/2, 10000 Zagreb, Hrvatska.
U slučaju da koristi svoje pravo, kupac snosi trošak vraćanja robe i mora je vratiti u roku od 14 dana. Kupac isto tako snosi trošak svakog umanjenja vrijednosti robe (otpakirana roba, izgubljena dokumentacija i dijelovi, oštećenja, korištenje robe i slično), osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti.
Kupac je sukladno odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.
Detaljne informacije možete pronaći u uvjetima kupovine
Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših proizvoda i usluga mogu dostaviti u pisanom obliku (poštom) na adresu: Pribinova 923/25, Bošany 956 18, Slovačkaili na e-mail: info@svijetdrveca.hr.
Povratna adresa: Expandeco – Svijet Drveća, Božidara Adžije 23/2, 10000 Zagreb, Hrvatska. Odgovor na vaš prigovor vratiti ćemo u elektronskom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora. Molimo vas da u prigovoru navedete svoje podatke: ime i prezime te e-mail adresu za dostavu odgovora.
Reklamacije i povrati novca
Reklamacije
Na obveznopravne odnose između Prodavatelja i Kupca primjenjuju se odredbe Zakona o zaštiti potrošača kao i odredbe Zakona o obveznim odnosima. U slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu, Kupac je dužan o istome obavijestiti Prodavatelja u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.
Kao prodavatelj ne odgovaramo za materijalni nedostatak prodanog artikla koji se pokaže nakon proteka dvije godine od prodaje artikla.
Wocht s.r.o.
Pribinova 923/25, Bošany 956 18, Slovačka, IČO: 50186965
Povratna adresa: Expandeco – Svijet Drveća, Božidara Adžije 23/2, 10000 Zagreb, Hrvatska (sabirno mjesto je samo za vraćene pakete !!!)
Broj telefona: +385955826290
Adresa elektroničke pošte: info@svijetdrveca.hr
PAŽNJA: Paket ne prihvatamo kao reklamaciju bez priloženog odustajanja od ugovora na daljinu i nismo obvezni pronaći razlog vraćanja paketa !!!
Pažljivo i čitko napišite odustajanje od ugovora. Ako je moguće, ispunite ga na računalu.
Ako niste sigurni je li roba stvarno oštećena, pišite nam na info@svijetdrveca.hr ili nazovite na broj telefona +385955826290 i rado ćemo vas posavjetovati.
Dokumenti za preuzimanje:
Povlačenje iz kupoprodajnog ugovora sklopljenog na daljinu
Uputa o ostvarivanju prava kupca na odustajanje od kupoprodajnog ugovora
Visina nije prikladna za vas i želite je zamijeniti za drugu?
Roba u izvornom stanju može se zamijeniti u roku od 14 dana od primitka robe. U tom slučaju postupite kako slijedi. Napišite nam e-poruku s potvrdom narudžbe koju ste dobili od nas nakon izrade narudžbe za koju veličinu želite promijeniti prvobitnu veličinu. Ako nemate ovaj e-mail, pišite nam na info@svijetdrveca.hr. Potrebno je da nam napišete ime, prezime, adresu, telefonski broj, broj narudžbe i veličinu koji želite.
Nedostaje li vam noga na umjetnom postolju u paketu?
U tom slučaju, samo nam pišite na info@svijetdrveca.hr svoj broj narudžbe, zajedno sa svojim imenom, prezimenom, adresom i brojem telefona, a mi ćemo vam poslati rezervnu nogu.
UPOZORENJE: Kupac je obvezan provjeriti paket odmah nakon primitka. Pravo na zamjenski stalak moguće je samo prvih 14 dana od primitka robe. Nakon tog vremena žalba nije opravdana i smatra se nevažećom.
Prema uvjetima poslovanja, prodavatelj nije odgovoran za nedostatke nastale uglavnom sljedećom upotrebom: mehanička oštećenja, neizbježni događaj (prirodna katastrofa, loše rukovanje) suprotno uputama za korišćenje i uobičajenu upotrebu, u posebnim slučajevima, ako to iz prirode proizlazi intervencijom neovlaštene osobe, uključujući korisnika, ili drugom nestručnom intervencijom, upotreba robe u uvjetima koji ne odgovaraju na njezinu vlažnost, kemijske i mehaničke učinke prirodnog okruženja zanemarivanje njege i održavanja robe, oštećenje robe pretjeranim opterećenjem, korišćenje robe kršeći uvjete navedene u dokumentaciji, općim načelima, tehničkim standardima ili sigurnosnim propisima ili drugo kršenje uvjeta garancije.