Reklamacija bez navođenja razloga
Prema zakonu, potrošač ima pravo vratiti robu u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe bez navođenja razloga. U tom je slučaju potrebno najaviti odustajanje od ugovora na daljinu ( preuzeti) i poslati ga zajedno s robom na našu adresu. Nakon isporuke robe zajedno s odustajanjem od ugovora, prodavac je dužan bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od dana isporuke robe, vratiti potrošaču pun iznos za robu.
Reklamacija, prigovor
U slučaju pronalaska kvara na proizvodu potrebno je odmah podnijeti žalbu (proizvod više ne koristiti) !! U tom je slučaju potrebno najaviti odustajanje od ugovora na daljinu (preuzeti), navesti nedostatke proizvoda i robu poslati na našu adresu: Expandeco – Svijet Ddrveća, Božidara Adžije 23/2 10000 Zagreb, Hrvatska (sabirno mjesto je samo za vraćene pakete !!!). Po primitku, roba će biti poslana na izvještaj o pravu na reklamaciju.
PAŽNJA: Paket ne prihvatamo kao reklamaciju bez priloženog odustajanja od ugovora na daljinu i nismo obvezni pronaći razlog vraćanja paketa !!!
Pažljivo i čitko napišite odustajanje od ugovora. Ako je moguće, ispunite ga na računalu.
Ako niste sigurni je li roba stvarno oštećena, pišite nam na info@svijetdrveca.hr ili nazovite na broj telefona +385955826290 i rado ćemo vas posavjetovati.
Dokumenti za preuzimanje:
Povlačenje iz kupoprodajnog ugovora sklopljenog na daljinu
Uputa o ostvarivanju prava kupca na odustajanje od kupoprodajnog ugovora
Kontakt podaci:
Wocht s.r.o. Expandeco – Svijet Drveća Božidara Adžije 23/2 10000 Zagreb Hrvatska (sabirno mjesto je samo za vraćene pakete !!!)
Telefón: +385955826290 e-mail: info@svijetdrveca.hr
ID br.: 50186965 PDV ID br. : SK2120200874
Visina nije prikladna za vas i želite je zamijeniti za drugu?
Roba u izvornom stanju može se zamijeniti u roku od 14 dana od primitka robe. U tom slučaju postupite kako slijedi. Napišite nam e-poruku s potvrdom narudžbe koju ste dobili od nas nakon izrade narudžbe za koju veličinu želite promijeniti prvobitnu veličinu. Ako nemate ovaj e-mail, pišite nam na info@svijetdrveca.hr. Potrebno je da nam napišete ime, prezime, adresu, telefonski broj, broj narudžbe i veličinu koji želite.
Nedostaje li vam noga na umjetnom postolju u paketu?
U tom slučaju, samo nam pišite na info@svijetdrveca.hr svoj broj narudžbe, zajedno sa svojim imenom, prezimenom, adresom i brojem telefona, a mi ćemo vam poslati rezervnu nogu.
UPOZORENJE: Kupac je obvezan provjeriti paket odmah nakon primitka. Pravo na zamjenski stalak moguće je samo prvih 14 dana od primitka robe. Nakon tog vremena žalba nije opravdana i smatra se nevažećom.
Prema uvjetima poslovanja, prodavatelj nije odgovoran za nedostatke nastale uglavnom sljedećom upotrebom: mehanička oštećenja, neizbježni događaj (prirodna katastrofa, loše rukovanje) suprotno uputama za korišćenje i uobičajenu upotrebu, u posebnim slučajevima, ako to iz prirode proizlazi intervencijom neovlaštene osobe, uključujući korisnika, ili drugom nestručnom intervencijom, upotreba robe u uvjetima koji ne odgovaraju na njezinu vlažnost, kemijske i mehaničke učinke prirodnog okruženja zanemarivanje njege i održavanja robe, oštećenje robe pretjeranim opterećenjem, korišćenje robe kršeći uvjete navedene u dokumentaciji, općim načelima, tehničkim standardima ili sigurnosnim propisima ili drugo kršenje uvjeta garancije.